Garbergs Reklambyrå

      Oxfam-metoden.

      /

      Oxfam är en brittisk välgörenhetsorganisation som arbetar mot orättvisor och fattigdom. I den första kampanjen på svensk mark…

      Se mer av kampanjen här

        Long time no see.

        / Treo

        Efter fem år har vi äntligen gjort en ny reklamfilm för Treo. Tack Meda som gav oss förtroendet, och Oskar Bård som regisserade.…

        Se mer av kampanjen här

          Long time no see.

          / Treo

          Efter fem år har vi äntligen gjort en ny reklamfilm för Treo. Tack Meda som gav oss förtroendet, och Oskar Bård som regisserade.…

          Se mer av kampanjen här

            Lager than life.

            / NetOnNet

            NetOnNet och Backstreet Boys hyllar alla som handlar sin hemelektronik direkt från lagerhyllan. That makes you Lager than life!

            Se mer av kampanjen här

              Dagens mobilsajt på FWA!

              /

              Vi är stolta över att Björn Borgs kampanj ”Unite the Lovers” har utsetts till Mobile Site of Day av sajten FWA. Med kampanjen…

              Se mer av kampanjen här

                Haute kosmetik.

                / NK

                Hur positionerar man NK som Sveriges främsta destination inom skönhet? Man lanserar världens mest exklusiva makeup-tjänst förstås.…

                Se mer av kampanjen här

                  4xsilver.

                  /

                  Resultatet av våra sex nomineringar i Guldägget har tillkännagivits. Fyra belönades med Silverägg. Stockholms Stadsmissions kampanj…

                  Se mer av kampanjen här

                    Bjud på din värld.

                    / NK

                    Att anpassa en bjudning efter den som är bjuden kan verka trevligt men tyder egentligen mest på dåligt självförtroende. På NK finns…

                    Se mer av kampanjen här

                      Jernhusen är lite mer Continentala.

                      / Jernhusen

                      Rakt framför stora ingången på Stockholms Centralstation pågår just ett stort bygge som ska resultera i en ny pendeltågsstation med…

                      Se mer av kampanjen här

                        Det är skillnad på friskolor och friskolor.

                        / Grillska Gymnasiet

                        På ena sidan har vi friskolorna det stormar om i media. De som drivs av kortisiktiga vinstintressen. Som gör allt för att blåsa sina…

                        Se mer av kampanjen här

                          Framtiden har ett pris.

                          /

                          Tomorrow Awards är den internationella tävlingen som vill lyfta fram nytänkande inom reklam och kommunikation. Stockholms Stadsmissions…

                          Se mer av kampanjen här