Garbergs Reklambyrå

    /

    Dagens mobilsajt på FWA!

    Vi är stolta över att Björn Borgs kampanj ”Unite the Lovers” har utsetts till Mobile Site of Day av sajten FWA. Med kampanjen stödjer Björn Borg organisationen Love Commandos, som skyddar indiska par på flykt undan tvångsgifte och hoten som medföljer för många som vill gifta sig av kärlek. På unitethelover.com gäller det att sammanföra ett kärlekspar genom att gnugga på skärmen. Ju mer du gnuggar desto mer kärleksenergi, eller Nudeclear Power som Björn Borg kallar det, alstras. Lyckas du förena paret bidrar du samtidigt till att sammanföra verkliga kärlekspar i Indien på Love Commandos härbärgen.

    Svea Ekonomi /

    Bättre fakturaflyt med Svea Ekonomi

    Alltfler företag inser fördelarna med att låta någon annan driva in fakturorna. Vilket på kort sikt ger mer pengar i kassan och på lite längre ger ökad likviditet som kan utveckla verksamheten. Svea Ekonomi är en pålitlig finansiell partner i de här frågorna. Vilket ger självförtroende att berätta om rationella fakturatjänster på ett emotionellt sätt. Tack illustratör Vic Lee, London!

    Björn Borg /

    1 2

    Björn Borg bejakar naken strålning.

    Björn Borgs vårkampanj går under temat ’Björn Borg says JA! to nudeclear power’ och leker med tanken om den laddade utstrålning som uppstår man bär Björn Borgs produkter. I kampanjen visar vi upp en postapokalyptisk värld, med sensuell strålning och muterade växter. Bilderna har tagits av Peter Gehrke. Kampanjen rullas ut på 15 marknader.

    St1 /

    1 2 3 4

    En obemannad twitterkampanj.

    För att visa hur otroligt aktiva St1 är när det kommer till att justera sina låga priser, lät vi deras 270 obemannade stationer twittra ut alla sina prisändringar på Twitter. Förmodligen Sveriges mest aktiva – och enerverande - Twitterkonto. Kampanjen förstärktes även med obemannade radiospotar.