Garbergs Reklambyrå

    Norwegian /

    • Led by Locals

    Led by Locals.

    Folk frågar ofta sina facebookvänner om tips innan de reser till en storstad. Men få svenskar har vänner från staden de ska åka till. Med kampanjen Led by locals ger Norwegian dig möjlighet att fråga dem som känner staden bäst – de som bor där. Hundratals facebookanvändares frågor om London samlades in. Sedan flög 24 Norwegianmedarbetare till London i 24 timmar för att ställa frågorna till stadens invånare och filma deras svar. Dagen efter fick kunderna svaren. I form av 100 personliga filmer som publicerades på deras egen och på Norwegians facebookwall.

    /

    1 2
    • Annons i Moscow Times Annons i Moscow Times

    Björn Borg says da!

    Björn Borg har sedan länge visat sitt stöd i HBTQ-frågor. Nu ville man ta ställning mot den ryska anti-gay-lagen. Öppningen av Björn Borgs ryska online shop marknadsfördes med en annons i Moscow Times. Annonsen fick genast stor uppmärksamhet i sociala medier runt om i världen. Den fick också diplom i Guldägget 2014.

    /

    1 2 3 4
    • Frank Andersson VS. Norwegian
    • Mikael Appelgren VS. Norwegian

    Mästarnas kamp.

    Norwegian har blivit valda till Sveriges bästa flygbolag av svenska folket. Men varför nöja sig med luften? Nu utmanar de andra svenska mästare. Se fighterna mot Frank Andersson och Mikael "Äpplet" Appelgren i Mästarnas kamp. Flygvärdinnehandsken är kastad.