Garbergs Reklambyrå

    /

    Dagens mobilsajt på FWA!

    Vi är stolta över att Björn Borgs kampanj ”Unite the Lovers” har utsetts till Mobile Site of Day av sajten FWA. Med kampanjen stödjer Björn Borg organisationen Love Commandos, som skyddar indiska par på flykt undan tvångsgifte och hoten som medföljer för många som vill gifta sig av kärlek. På unitethelover.com gäller det att sammanföra ett kärlekspar genom att gnugga på skärmen. Ju mer du gnuggar desto mer kärleksenergi, eller Nudeclear Power som Björn Borg kallar det, alstras. Lyckas du förena paret bidrar du samtidigt till att sammanföra verkliga kärlekspar i Indien på Love Commandos härbärgen.

    /

    1 2 3 4
    • Case movie

    Följ Nattjourens väg mot julen.

    I årets julkampanj från Stockholms Stadsmission följer vi Nattjourens insatser för människor som lever i hemlöshet på stadens gator. På nattjouren.se kan du följa deras arbete live ute i Stockholmsnatten. Eftersom kampanjen hela tiden sker i realtid, spelar vi in en ny film varje morgon där vi läser upp en händelse från natten. Filmerna sänds i reklamblocket på TV4. Kampanjen var en av endast fem vinnare den internationella tävlingen Tomorrow Awards samt vann silverägg i den digitala kategorin i Guldägget 2014.

    Mastercard /

    • The Priceless Bus

    The Priceless Bus.

    MasterCard Priceless Stockholm är ett program som gör upplevelserna i huvudstaden ännu bättre. I den första kampanjen ville vi ge Stockholmarna en försmak av programmet så därför satte vi utan förvarning in en extra buss på tvåans och fyrans linje. Under tio dagar fick resenärerna möjlighet att välja ett roligare alternativ till den vanliga SL-bussen – The Priceless Bus.