Garbergs Reklambyrå

    NK /

    1 2
    • Uppslag i tidningen Residence Uppslag i tidningen Residence

    Bjud på din värld.

    Att anpassa en bjudning efter den som är bjuden kan verka trevligt men tyder egentligen mest på dåligt självförtroende. På NK finns både inredning och porslin som passar din högst personliga smak, sen får gästerna ta seden dit de kommer.

    Grillska Gymnasiet /

    1 2 3 4 5 6 7 8
    • Radiospot för Grillska Gymnasiet

    Det är skillnad på friskolor och friskolor.

    På ena sidan har vi friskolorna det stormar om i media. De som drivs av kortisiktiga vinstintressen. Som gör allt för att blåsa sina elever på sin skolpeng. Så att ägarna kan stoppa slantarna i eget skatteparadiskonto. På andra sidan har vi Grillska Gymnasiet. Det är också en friskola. Men en friskolan som drivs av Stadsmissionens skolstiftelse. Här går hela skolpengen till skolan och eleverna. Allt. Även vinsten. Det betyder bättre skolmat, bättre utbildning och bättre utrustning. Helt enkelt en utbildning värdig det här landets framtid.

    Svea Ekonomi /

    Bättre fakturaflyt med Svea Ekonomi

    Alltfler företag inser fördelarna med att låta någon annan driva in fakturorna. Vilket på kort sikt ger mer pengar i kassan och på lite längre ger ökad likviditet som kan utveckla verksamheten. Svea Ekonomi är en pålitlig finansiell partner i de här frågorna. Vilket ger självförtroende att berätta om rationella fakturatjänster på ett emotionellt sätt. Tack illustratör Vic Lee, London!

    St1 /

    1 2 3 4

    En obemannad twitterkampanj.

    För att visa hur otroligt aktiva St1 är när det kommer till att justera sina låga priser, lät vi deras 270 obemannade stationer twittra ut alla sina prisändringar på Twitter. Förmodligen Sveriges mest aktiva – och enerverande - Twitterkonto. Kampanjen förstärktes även med obemannade radiospotar.