Garbergs Reklambyrå

    /

    Dagens mobilsajt på FWA!

    Vi är stolta över att Björn Borgs kampanj ”Unite the Lovers” har utsetts till Mobile Site of Day av sajten FWA. Med kampanjen stödjer Björn Borg organisationen Love Commandos, som skyddar indiska par på flykt undan tvångsgifte och hoten som medföljer för många som vill gifta sig av kärlek. På unitethelover.com gäller det att sammanföra ett kärlekspar genom att gnugga på skärmen. Ju mer du gnuggar desto mer kärleksenergi, eller Nudeclear Power som Björn Borg kallar det, alstras. Lyckas du förena paret bidrar du samtidigt till att sammanföra verkliga kärlekspar i Indien på Love Commandos härbärgen.

    Hemköp /

    1 2

    Hemköps-familjen ökar trycket 2014

    I skrivande stund är Hemköp den enda aktören på matmarknaden som ökar både erinran och gillande hos TV-tittarna, visar färska siffror. Garbergs tackar familjen Roos i Bagarmossen för draghjälpen och önskar dem lycka till under vår andra gemensamma säsong i rutan. Nu med ökat mediatryck i sändningarna eftersom TV visat sig vara en utmärkt kanal för att bygga emotionella värden. Produktion: Team Tony.

    Björn Borg /

    1 2

    Björn Borg bejakar naken strålning.

    Björn Borgs vårkampanj går under temat ’Björn Borg says JA! to nudeclear power’ och leker med tanken om den laddade utstrålning som uppstår man bär Björn Borgs produkter. I kampanjen visar vi upp en postapokalyptisk värld, med sensuell strålning och muterade växter. Bilderna har tagits av Peter Gehrke. Kampanjen rullas ut på 15 marknader.

    Tradera /

    1 2 3 4
    • Diamanthalsband
    • Lotta Lundgren
    • Gibson Les Paul -58

    Julklappsroulette.

    För den med brist på tid eller inspiration skapade vi Traderas Julklappsroulette. Varannan dag auktionerade vi ut ett paket som vi lovade skulle göra succé på julafton. Men det fanns en hake. Innehållet i varje paket höll vi helt hemligt. När samtliga tio auktioner var över hade vi samlat in 100 000 kr. Pengarna gick oavkortat till BRIS.