Garbergs Reklambyrå

    Svea Ekonomi /

    Bättre fakturaflyt med Svea Ekonomi

    Alltfler företag inser fördelarna med att låta någon annan driva in fakturorna. Vilket på kort sikt ger mer pengar i kassan och på lite längre ger ökad likviditet som kan utveckla verksamheten. Svea Ekonomi är en pålitlig finansiell partner i de här frågorna. Vilket ger självförtroende att berätta om rationella fakturatjänster på ett emotionellt sätt. Tack illustratör Vic Lee, London!

    Fortum /

    1 2 3 4 5 6 7
    • Installationen på Nybrogatan i Stockholm. Installationen på Nybrogatan i Stockholm.
    • Annons i dagspress Annons i dagspress
    • På en balkong på Ringvägen på Södermalm. På en balkong på Ringvägen på Södermalm.
    • Annons i dagspress Annons i dagspress
    • Tävling på Facebook Tävling på Facebook

    Sveriges roligaste julbelysning?

    Fortum spred julstämning på Stockholms gator och torg med hundratusentals energisnåla lampor. För att uppmuntra fler att smycka sina hem så arrangerade vi en tävling. Och för att inspirera så satte vi en mycket stor ren på en mycket liten balkong, och gjorde om Östermalms korvspecialist till ett pepparkakshus. Instagramflödet kan ni hitta här.

    Kvinna till kvinna /

    1 2
    • www.dubbelpepp.se www.dubbelpepp.se
    • www.dubbelpepp.se www.dubbelpepp.se

    Dubbelpepp

    Dubbelpepp är en kampanj där kända svenska bloggare skrivit varsitt blogginlägg om ämnen där unga tjejer kan behöva lite stöd och pepp. Samtidigt som man bidrar till att utsatta kvinnor i världen får det bättre. Varje blogginlägg kostar nämligen 10 kr att läsa – pengar som går direkt till organisationen Kvinna till Kvinna.

    /

    Ute.

    I årets upplaga av tävlingen Ute var uppgiften att göra en Eurosize-affisch. Den var fomulerad så här: "Årets kund är Byredo. Tre stycken doftljus är speciellt framtagna för kampanjen och dofterna ska väcka barndomsminnen. Dofterna är Bubbelbad, Nytryckta böcker samt Sockervadd. Dofterna bygger på tre väldigt enkla idéer och minnen som många av oss förmodligen även tar för givet. Utmaning är att sälja dessa produkter, individuellt eller i en trepackslåda, till förmån för childhood. Huvudbudskapet i kampanjen är: Ge bort ett barndomsminne. Försäljningskanaler av doftljusen är butiken på NK samt via www.byredo.com" Vi koncentrerade oss på att lyfta fram ett av ljusen och det gjorde oss till tredjepristagare i tävlingen.